Saturday, October 5, 2013

Flyttat!

Ja, nu har vi flyttat och vi har fått mycket hjälp av Ulrika och Björn! De har varit helt otroligt duktiga. Björn fixade även TV och internet så våra datorer fungerar. Jag hade inte klarat detta själv. jag har en stortävling i golf morgon så jag cyklar hemifrån innan kl.7.00. Startar 8.00 och vi har bra väder. Hoppas nu att Enar skall trivas och att han hittar i lägenheten. Nu får han nära till Duvan som är ett äldrecenter där finns bridge och underhållning samt att han även kan äta och fika där. Alize fann sig väl tillrätta här och jag skall ha henne på fredag hela dagen. Vi skall hitta på många roliga saker. Hon cyklar på skatebanan så där får vi vara några timmar. De ser jag framemot. Alize är jättebra när hon är hos mig.Många kramar till er alla!! Mamma

1 comment:

Helen said...

Harligt, morsan, att ni kommit pa plats! SKont att Rille och Bjorn kunde hjalpa till. Onskar att jag kunde vara med och hjalpa till och se hur ni har det. Manga kramar.